اقای کنکور مشاوره تخصصی موفقیت در کنکور سراسری بصورت تضمینی

چگونه برای‌کنکور‌ جمع بندی‌کنیم? راهنمای خرید بهترین کتاب و مقاله اموزشی

اقای کنکور مشاوره تخصصی موفقیت در کنکور سراسری بصورت تضمینی

چگونه برای‌کنکور‌ جمع بندی‌کنیم? راهنمای خرید بهترین کتاب و مقاله اموزشی

چگونه برای‌کنکور‌ جمع بندی‌کنیم?چگونه از درس خواندن برای‌ کنکور‌ خسته نشویم?برنامه ۴ ماهه رایگان تا کنکور ، کانال تلگرام مشاوره کنکور ، مشاوره تلفنی‌کنکور ، کانال تلگرام انگیزشی‌کنکور ، کانال جزوات کنکوری چگونه از درس خواندن برای‌کنکور‌خسته نشویم
جمع بندی کنکور
روش‌جمع‌بندی‌برای‌کنکور
چگونه برای‌کنکور‌جمع بندی‌کنیم
کنکور‌تجربی
انگیزشی کنکور

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

نقد و بررسی کرم ویتامین سی اوردینری Vitamin C ⚜️The ORDINARY  Vitamin C Suspension 23%⚜️

کرم ویتامین سی اوردینری حاوی۲۳٪ اسید اسکروبیک که باعث روشن شدن و شفافیت پوست میشود . کرم ویتامین سی اوردینری حاوی ۲۳ درصد ویتامین سی (آسکوربیک اسید) خالص و ۲ درصد هیالورونیک اسید است که پوست را روشن می کند و اثار پیری را کاهش میدهد. این مقدار ویتامین سی در میان محصولات پوستی نادر است و عدم وجود آب در این محصول باعث شده است که آن را پایدار و مقاوم به اکسید شدن سازد.

فواید استفاده از این محصول :

✅کم رنگ کردن لک
✅کمک به کلاژن سازی پوست و مبارزه با پیری پوست
✅کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست

 

جالب است بدانید اوردینری یک محصول دیگر حاوی ویتامین سی دارد که پایه سیلیکونی دارد (The Ordinay Vitamin C Suspension 30% in Silicone). و این پایه سیلیکونی با وجود پایداری و مقاوم بودنش با ویتامین سی تداخل دارد و در جذبش تاثیر گذار است و همچنین وجود سیلیکون ممکن است که احساس سنگینی بر پوست بوجود آورد و باعث جوش شود. برای همین خود کمپانی محصولات اوردینری هم استفاده از کرم ویتامین سی ۲۳% + هیالورونیک ۲% اوردینری که فاقد سیلیکون است را بیشتر توصیه کرده است و میزان تاثیرگذاری این محصول در حد و اندازه‌های سرم ضد لک اوردینری است.

 

کرم ویتامین سی اوردینری Vitamin C

کرم ویتامین سی اوردینری Vitamin C

مشخصات کرم ویتامین سی اوردینری اصل :

  • کشور سازنده: کانادا
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • بهترین زمان استفاده: تا 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
  • ضد لک و آنتی اکسیدان
  • ضد چروک و کاهنده خط و خطوط
  • یکنواخت کننده رنگ پوست
  • حاوی 23 درصد ویتامین سی خالص
  • مناسب انواع پوست ها
  • فاقد پارابن، سولفات، الکل، سلیکون و گلوتن
  • وگان و بدون انجام تست روی حیوانات
  • فاقد عطر

روش مصرف کرم اوردینری Vitamin C :

شب ها قبل خواب مقدار کمی از کرم Ordinary را روی کل صورت پخش کنید. احتمالا با زدن کرم به مدت کمی احساس سوزش خواهید داشت که جای نگرانی ندارد و علت ویتامین سی غلیظ پودری است که در آن استفاده شده است. اگر سوزش شدید داشتید می توانید از دفعات بعد با سرم ها و کرم های شب دیگر ترکیب کنید و به تنهایی آن را استفاده نکنید.

ساعت هوشمند Gtab FT8PRO گلد

ساعت هوشمند

مشخصات ساعت هوشمند Gtab FT8PRO گلد

مناسب برای:

آقایان و بانوان

نوع کاربری:

ورزشی

رسمی

روزمره

عرض قاب:

۴۹ میلی متر

وزن:

۴۵ گرم

فرم صفحه;

مستطیل

جنس شیشه:

معدنی

جنس بدنه:

آلومینیوم

جنس بند:

سیلیکون

نوع قفل بند:

سگکی ساده

توضیحات رنگ بند و بدنه:

۱

نوع صفحه نمایش اصلی

Amoled

تراکم پیکسلی صفحه نمایش:

۴۹۴x۴۱۰ پیکسل بر اینچ

فناوری‌های مکان‌یابی:

GPS

توضیحات سازگاری:

اندروید و ios

توضیحات کارت حافظه:

فقط به صورت کش می باشد

توضیحات دوربین:

به صورت ریموت عمل میکند

اتصالات:

Bluetooth

NFC

حس‌گرها:

ژیروسکوپ

قطب‌نما (Compass)

شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)

گام شمار

نوع باتری:

لیتیوم یونی

ظرفیت باتری:

۲۶۰ میلی آمپر ساعت

منبع شارژ:

وایرلس

هشدار ها:

استفاده از اداپتور توصیه شده در دفترچه راهنما حتما ۲۰درصد به شارژ زده ۸۰درصد از شارژ جدا کنید

قابلیت های ویژه:

قابلیت مکالمه – گزارش تماس – اعلان پیامک – تقویم – ماشین حساب – آلارم – هشدار کم تحرکی – بالا آوردن دست برای روشن شدن صفحه –

اقلام همراه:

دفترچه راهنما بند ساعت کابل شارژ

زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام

فارسی

انگلیسی

چینی

کابل آیوایکس کنفی معمولی

کابل کنفی AUX جهت انتقال صدای موبایل یا هر نوع دستگاه پخش کننده موسیقی دیگر به پخش کننده های موسیقی می باشد. بیشترین کاربرد این کابل درون خودرو می باشد. شما می توانید صدای موزیک های درون گوشی تلفن همراهتان را به سادگی از طریق سیستم پخش صوت درون خودرو، گوش کنید. جهت ستفاده از این کابل کافیست یک سر این کابل را به پورت هندزفری گوشی تلفن همراه، و سر دیگر آن را به پورت AUX واقع سیستم پخش صوت خودرو متصل کنید تا تمام صدا های تفن همراهتان از بلندگو های خودروتان پخش شود. این کابل با همه گوشی های تلفن همراه از جمله آیفون و اندرویدی سازگار می باشد.

کابل

مشخصات

ابعاد1200 cm

ایر توضیحاتقابل استفاده برای انواع اسپیکر، تلفن همراه، سینما خانگی،هدفون و…

شرکت سازندهسایر

وزن100 گرم

وع کابلAUX

ول کابل1 متر

نقد و بررسی سرم بافت اوردینری Ordinary Buffet

در بیشتر سرم های دی اوردینری از یک یا دو ترکیب عمده استفاده شده و با اینکه بسیار برای پوست مفیدند ولی جای دیگر ترکیبات لازم برای داشتن یک محصول کامل خالی بود. خوشبختانه سرم بافت اوردینری با بقیه سرمهای دی اوردینری فرق می کند! در این سرم از طیف وسیعی از ترکیبات مفید برای پوست مانند گلیسیرین، پپتید، سدیم هیالورونات، آمینو اسید و ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده پوست استفاده شده که به خوبی می توانند باعث جوانسازی، آبرسانی و لطافت پوستتان شوند.

این سرم بدون چربی بوده و بسیار سبک روی پوستتان می نشیند. همچنین براحتی می توانید در کنار آن از محصولات دیگر مانند کرم مرطوب کننده و یا ضد آفتاب استفاده کنید بدون آنکه خللی در تاثیر گذاری آن ایجاد کنند. البته بعد از مصرف این سرم باید یک تا دو دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب پوستتان شده و سپس از محصولات اشاره شده استفاده نمایید. البته باید گفت که کمپانی سازنده می توانست از آنتی اکسیدان بیشتری در این سرم استفاده کند ولی در این صورت قیمت این محصول بسیار بیشتر می گردید.

در عوض شما برای گرفتن نتیجه ایده ال، می توانید از یک مرطوب کننده که حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است در کنار آن استفاده نمایید. در کل باید گفت که این سرم یک محصول بسیار خوب برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروکهای ناشی از افزایش سن است و چون در آن از مواد عطری و حساسیت زا استفاده نشده، می توان از آن بر روی پوست دور چشم نیز استفاده نمود.
این سرم برای پوستهای حساس نیز بسیار مناسب خواهد بود

معرفی سرم آبرسان و جوانساز بافت The Ordinary

آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست یکی از تاثیرگزار ترین اقدامات لازم جهت حفظ سلامتی و شادابی پوست است. سرم آبرسان و جوانساز بافه اردینری یک محصول فوق العاده برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست است. این سرم با داشتن تکنولوژی کم نظیرMatrixyl 3000  موجب افزایش کلاژن سازی و بهبود بافت و استحکام پوست می شود. سرم آبرسان و جوانساز Buffet اوردینری چین و چروک های صورت را کاهش داده و پوست را سفت و محکم می کند. این سرم برای انواع پوست مناسب بوده و تمامی علائم ناشی از پیری و افزایش سن را به طور همزمان هدف قرار می دهد.

توضیحات تکمیلی سرم آبرسان و جوانساز Buffet اردینری

سرم آبرسان بوفه اوردینری دارای فرمولاسیون سبک و بر پایه آب بوده و احساس چربی و سنگینی به پوست نمی¬دهد. این آبرسان سرشار از مواد مغذی مورد نیاز سلول های پوستی است و سبب جوانسازی و شفافیت پوست می شود. این سرم همچنین با ترمیم و تقویت پوست به بهبود لک های پوستی کمک می کند. سرم آبرسان و مرطوب کننده بافه برند اردینری وگان و فاقد الکل، گلوتن، سیلیکون، پارابن، سولفات و روغن های معدنی می باشد. این سرم تست حیوانی نیز ندارد.

مشخصات سرم آبرسان و جوانساز بافت Ordinary

سرم آبرسان اوردینری

•    حاوی پپتاید و ماتریکسل و افزایش کلاژن سازی پوست
•    حاوی هیالورونیک اسید و 11 نوع اسید آمینه سازگار با پوست
•    فرموله شده با مجموعه ای از فناوری های پیشرفته ضد پیری
•    آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست
•    بهبود خاصیت ارتجاعی و جلوگیری از شل شدن پوست
•    درمان و پیشگیری از ایجاد خطوط و چروک های پوستی
•    جوانساز و شفاف کننده پوست
•    بهبود بافت و کیفیت و استحکام پوست
•    کاهش هر گونه علائم ناشی از پیری و افزایش سن
•    سرشار از مواد مغذی مورد نیاز سلول های پوستی

 

محصولات اوردینری انواع زیادی از سرم صورت را برای مراقبت از پوست و درمان مشکلات شایع آن تولید می‌کند. سرم های آبرسان و ضد پیری این برند بسیار محبوب بوده و در بین مردم کشورهای مختلف پرطرفدار هستند. یک سرم ضد چروک و ضد پیری باید به اندازه کافی تاثیر گذار باشد تا مصرف کنندگان ترغیب به خرید دوباره آن یا معرفی محصول Ordinary به دیگر افراد شوند. سرم بافت اوردینری یکی از این محصولات است که به خواص جوانسازی و جلوگیری از ایجا چین و چروک در پوست‌های بالغ شناخته می‌شود.