اقای کنکور مشاوره تخصصی موفقیت در کنکور سراسری بصورت تضمینی

چگونه برای‌کنکور‌ جمع بندی‌کنیم? راهنمای خرید بهترین کتاب و مقاله اموزشی

اقای کنکور مشاوره تخصصی موفقیت در کنکور سراسری بصورت تضمینی

چگونه برای‌کنکور‌ جمع بندی‌کنیم? راهنمای خرید بهترین کتاب و مقاله اموزشی

چگونه برای‌کنکور‌ جمع بندی‌کنیم?چگونه از درس خواندن برای‌ کنکور‌ خسته نشویم?برنامه ۴ ماهه رایگان تا کنکور ، کانال تلگرام مشاوره کنکور ، مشاوره تلفنی‌کنکور ، کانال تلگرام انگیزشی‌کنکور ، کانال جزوات کنکوری چگونه از درس خواندن برای‌کنکور‌خسته نشویم
جمع بندی کنکور
روش‌جمع‌بندی‌برای‌کنکور
چگونه برای‌کنکور‌جمع بندی‌کنیم
کنکور‌تجربی
انگیزشی کنکور

لزوم مشاوره و برنامه ریزی کنکور


لزوم مشاوره و برنامه ریزی تا قبولی در رشته های تراز اول…

وقتی صحبت از داشتن یک مشاورکنکوری و درسی به میان می آید

همه ی توجهات به سمت آزمون های آزمایشی و یا منابع برخی موسسات میشود.که در کنار خدمات آزمون و یا منابع درسی  که به داوطلبان  ارائه می دهند،مشاوره و پشتیبانی هم جزو برنامه ی این موسسات است.ولی خود بحث مشاوره حال میخواهد در حوزه ی درسی و کنکوری باشد یا دیگر احتیاجات روزمره ی و نیاز به مشورت با افراد با تجربه،بحث کاملا تخصصی و با جزئیات مهم است.

 یک مشاور با تجربه و حرفه ای به داوطلب کنکور و یا دانش آموز کمک می‌کند که توانایی ها و نقاط ضعف درسی  خود  را بهتر شناخته و به سبک های غلط مطالعاتی که تا به الان نمیدانستید،مطلع شده و روش های مطالعه ی درسی اصلاح شوند . علاوه بر این ،مشاور  اطلاعات شما را در زمینه‌ی رشته ی مورد علاقه تان  بیشتر کرده و در صورت عدم آگاهی از راهها و موانع رسیدن به هدف،تلاش در تصحیح عملکرد درسی  داوطلب میکند.مشاور به دقت هدف شما از قبولی در یک رشته ی خاص و دانشگاه منتخب خودتان را بررسی میکند تا بتواند مسیر راحت و ساده تری را جهت رسیدن به مقصدتان ،به شما نشان دهد.

پس نتیجه میگیریم که مشاوره یک کار بسیار علمی و تخصصی است  ومنطقی نیست که این اهمیت را به اسم فلان آزمون و فلان منابع کنکوری ،جلوه داد.

لحظه ای تامل کنید که اگر شما در بهترین آزمون آزمایشی با بیشترین آمار داوطلبان ثبت نام کنید و بهترین منابع کنکور را خریداری کنید و یا بهترین کلاس های کنکوری هم شرکت کنید،آیا بنظر شما بدون نظارت یک مشاور حرفه ای ،کاربلد و با تجربه میتوانید به همه ی این چیزهایی که برای کنکور خود مهیا کرده اید ،سرو سامانی بدهید و بدون داشتن و رعایت یک برنامه ریزی اصولی،آیا میتوانید بگوید که در کنکور چقدر موفق خواهید بود؟و آیا میتوان گفت بدون راهنمایی گرفتن از یک مشاور کنکوری ،و فقط با داشتن و خریدن بهترین منابع و آزمون ها ،هم میشود نتیجه ی خوبی گرفت؟


مسلما خیر.زیرا هم آزمون آزمایشی ،هم منابع کنکوری و جلوتر و در قدم اول داشتن یک مشاور خوب،هر سه ی اینها با هم و در کنار هم مکمل موفقیت شما خواهند شد.و هر کدام به تنهایی نمیتواند زیاد در کسب نتایج برتر موثر باشند.

توصیه  و هشدار به داوطلبانی که به هر دلیلی خود را از داشتن یک مشاور درسی و کنکوری محروم میکنند،،،،

بدانید که میدان کنکورفرصت  آزمون و خطای زیادی به شما نمیدهد و اینگونه میشود که اکثر داوطلبین کنکور دو تا سه سال و بعضا بیشتر هم پشت کنکور می ماند.
لزوم داشتن مشاوره و برنامه ریزی در مراحل مختلف  درسی به شرح زیر است که بصورت نکته ای ذکر شده اند:

    لزوم و ضرورت مشاوره برای دانش آموزان از ابتدای تحصیل در مدرسه.(این ارزیابی به موقع باعث شناسایی هرچه بهتر و دقیق تر اشکالات و ضعف های درسی داوطلبان از پایه ی درسی آن ها میشود و کار را برای مراحل بعدی آسانتر مینماید)
    لزوم و ضرورت مشاوره برای والدین دانش آموزان در جهت آشنایی بیشتر با توانمندی های دانش آموز خود و تعیین هدف برای داشتن آینده ای روشن و درخشان.
    لزوم و ضرورت مشاوره ی درسی در زمینه انتخاب رشته‌ براساس علاقه و استعداد داوطلب.
    لزوم و ضرورت مشاوره برای دانش آموزان جهت جلوگیری از افت تحصیلی و کمک به نمایان شدن استعدادها.
    لزوم و ضرورت مشاوره ی درسی در زمینه ارائه ی راهکارهایی در جهت تسهیل درس خواندن و ادامه ی تحصیل برای داوطلبان با سطح درسی متفاوت.
    لزوم و ضرورت مشاوره ی درسی برای تحصیل و موفقیت دانش آموزان استثنایی و هدفمند شدن برنامه ی درسی این عزیزان.
    لزوم و ضرورت مشاوره ی درسی برای تیزهوشان و نوابغ رشته ها.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی